ABK:s egen klädkollektion och årsmötet

posted in: Aktiviteter | 0

IMG_9575Vår “modeshow” genomfördes den 22 februari, enligt inbjudan som gick ut till våra medlemar. Visningen innehöll ett urval av trevliga och praktiska kläder och kepsar för sköna båtdagar, märkta med klubbens logga. Det är kepsar, piké, T-shirts och annat kul vi valt ut.

Det var en populär visning och vi fick en hel del beställningar. Det finns fortfarande möjlighet att beställa även om idag (söndag 1/3) är sista dagen innan vi lämnar tillbaka provexemplaren.

De flesta artiklarna beskrivs i beställningsformuläret och har du några frågor är du välkommen att kontakta Leif Wutzler på
tel 070- 712 77 99.

På tisdag 3/3 har marknadsgruppen möte och på torsdagen den 5/3 har styrelsen möte. Har du något du vill att vi ska ta upp, kontakta gärna någon i styrelsen.

Glöm inte vårt årsmötet på kommande lördag den 7 mars kl 15.00-17.00. Anmälan till mötet och om du vill avnjuta smörgåstårtan hör du av dig till Leif Wutzler.

Välkommen!