Årsmöte den 7 mars 2015

Årsmöte 2015Ett välbesökt årsmöte gick av stapel den 7 mars kl 15.00, lite senare än vanligt då några av medlemmarna varit på SBU-möte tidigare på dagen. Det gångna året redovisades i siffror, bilder och presentationer, ny- och omval skedde av olika ledamöter samt presenterades ett nytt förslag till styrning av båtklubben. Detta innebär en mindre styrelse, ett antal gruppledare med rapportering till styrelsen samt en aktivering bland medlemmarna genom deltagande i grupperna. Mål; en bättre arbetsfördelning och förstärkt vi-känsla.

Avslutningen var som vanligt kulinariskt förförande, två stycken (kalorisnåla?) fantastiska smörgåstårtor med efterföljande wienerbröd. Någon större beskrivning behövs inte, det var bara underbart! Mötet avslutades som vanligt med iordningställande och vid halv sex-tiden låstes dörren för detta årsmötet.

Årsmötets handlingar finns tillgängliga för medlemmarna på vår intranät (inloggning krävs)

ABK i bild 2015