Årsmöte lördagen den 29 februari 2020 kl 13.00 i klubbhuset

posted in: Okategoriserade | 0

Välkomna till årets viktigaste möte i Abbekås Båtklubb. Vi ska välja en styrelse och ordförande samt fatta beslut om ändringar i föreningens stadgar med anledning av medlermsansökan till Seglarförbundet. Dessutom kommer Peter Dahl från Skurups kommun och berättar om Kustförvaltningsplanen samt huruvida detta kan påverka muddringen av hamnen. Passa på att ställa era frågor!

Dessutom bjuder vi på smörgåstårta om du anmäler dig i förväg till adambrenthel@me.com. Uppge då även om är vegetarian eller har matallergier. Om möjligt så kommer vi att erbjuda alternativ till den vanliga smörgåstårtan. Fullständiga handlingar kommer att skickas ut så snart dessa är klara.

Boka redan nu in datum och tid i kalendern så att du inte missar årsmötet. Styrelsen hoppas på god uppslutning.

Välkomna önskar styrelsen genom ordf. Adam Brenthel