Förarintygskurs 2016

intygsboken
Abbekås Båtklubb kommer även under 2016 att arrangera en kurs för förarintyg. Den kommer att genomföras som en intensivkurs två veckoslut, den 12 – 13 mars och den 19 – 20 mars. Deltagaravgift är liksom tidigare 1 000 kr. Till detta kommer avgift till förhörsförrättare (450 kr) som betalas direkt till denne och kostnader för kurslitteratur och övningssjökort.
Kursen äger rum i Abbekås Båtklubbs klubbhus i Abbekås hamn och kursledare är Per Tistad, utbildningsansvarig inom klubben.
Om Du är intresserad ber vi om en intresseanmälan snarast möjligt och senast den 1 december till Per Tistad (tel 0708-472 123, epost per.tistad@telia.com).
Denna anmälan är inte bindande, men behövs för att vi skall kunna avgöra om antalet intresserade är tillräckligt.