God Jul

Hej alla medlemmar

Året går mot sitt slut och det är redan julafton. Julen började dock tidigare i klubben. Redan Lördagen den 8:e December drog vi igång julfirandet med ett glöggmingel. Det var Birgitta & Bengt som hörr i arrangemanget och som hade dukat upp till ett supermysit glöggmingel i Decemberkylan. Som ni ser på bilderna nedan så var vi ett antal medlemmar som samlats och önskade varandra god jul. Tack, Birgitta och Bengt för ett trevligt arrangemang.

I skrivande stund är det Julaftons förmiddag och vi avslutar denna julhälsningen med lite bilder från vår hamn som idag faktiskt är klädd i vit vinterskrud. Den första bilden är dock inte riktigt från julafton men väl från natten till julafton. De andra bilderna är tagna nu imorse, strax efter soluppgången.

Från oss alla i styrelsen till er alla:

GOD JUL