Höstens arbetsdag 2019

posted in: Okategoriserade | 0

Stort tack till de medlemmar som ställde upp på höstens arbetsdag 2019. Vi har noggrant tvättat alla Trissjollar och ribben samt konserverat motorn. Trissjollarna är nu i vinterförvaret medan ribben och trailern är på verkstad för att få hjullagren bytta. Runt klubbhuset har ogräs dragits upp och plattor tvättats. En del av arbetet med ogräs får anstå till våren men nu ser det ganska prydligt ut. Invändigt skiner det numera då alla hörn och vrår är städade. Kylskåp och ugn är rengjorda och fönstren tvättade. Arbetsdagen avlutades med korvgrillning av smala, tjocka och vegetariska korvar som avnjöts i strålande höstväder tillsammans med kaffe och wienerbröd.

Återigen, stort tack till alla som bidrog till att göra detta till en trevlig och produktiv dag. Arbetsdagarna är viktiga för att träffas men också för att underhållet av utrustning och fastighet inte ska bli eftersatt. Klubben är beroende av medlemmarnas ideella insatser för att kunna upprätta verksamheten över tid.

Väl mött till höstmötet den 7 november kl 18.30 i klubbhuset,

Hälsar