Information om årsmötet 2023

Välkommen till

Årsmöte för Abbekås båtklubb

Lördagen den 11 februari 2023 kl 13.00  – 15.00 i klubbhuset och på länk

Styrelsen har beslutat att årsmötet ska hållas den 11 februari kl 13.00 och att vi kommer att erbjuda ett hybridmöte. Deltagandet har gynnats av att medlemmar kunnat välja om man vill med på plats eller via länk och dessutom har vi medlemmar som bor utomlands som då kan delta. Erfarenheterna från de senaste åren med covid-19 gör också att vi vill försäkra oss om att årsmötet ska kunna genomföras i enlighet med våra stadgar och då måste man meddela tid och plats senast två månader innan årsmötet. Därför har vi beslutat att vara i klubbhuset och på länk.

Valberedningen är igång med sitt arbete att föreslå en styrelse inför årsmötet och vill man nå dem så är det enklast att maila Leif Persson (sammankallande) på leif.perssonyy@telia.com eller Paula Rydholm på paularydholm@yahoo.se.

Föredragningslista och handlingar skickas ut senast tre veckor innan årsmötet. Då skickas också länk till mötet samt andra programpunkter.

Styrelsen genom ordförande,

Adam Brenthel