Kläck en idé och vinn fina priser

Tävlingsdags!!!

Nu närmar det sig. Nästa vecka startar vår påsktävling där du genom att hitta på en slogan för ’Seglarskolan’ kan vinna fina priser.

På Onsdag startar radioreklamen för Seglarskolan och då kommer det också att finnas en ’tävlingssida’ här på ’abbekasbatklubb.se’.

Där kommer det finnas information om hur du gör för att delta i tävlingen. Efter att tävlingen avslutats kommer tre pristagare att utses.

Detta sker genom att tävlingskommittén, bestående av representatnter för ABK:s styrelse samt Seglarskolan, enväldigt, utser de tre bästa bidragen.

Vinnarna kommer få välja en vinst från vinstlistan nedan. Förstapristagaren väljer först o.s.v.

VINSTLISTA

Deltagande i en av ABK:s seglarkurser för en person.
Musik och mat på Mors dag för två personer  på Dannero
Green fee för två personer på Abbekås golfklubb
Lunch för två personer på Abbekås hamnkrog
Matkasse med mat för en vecka från ICA Tores allköp