Lyckad första Superkväll för ungdomar i klubbhuset

Public domain image from www.public-domain-image.com
Winter moon at night. Photographer: Jon Sullivan www.public-domain-image.com

I onsdags var det Superkväll för ungdomar i Abbekås klubbhus. Det blev en lyckad kväll med pizza, spel och ”häng” under ledning av Jenni Gröneng från Gummifabriken i Skurup. Hon hade fint bistånd från Elias och Tora från klubbens seglarskola. Huset var exemplariskt städat efter kvällens aktiviteter. Ett stort tack till alla medverkande!

Superkvällarna kommer fortsätta och nästa gång blir onsdagen den 15 april och därefter onsdagen den 20 maj. Alla ungdomar mellan 13 och 20 år är välkomna mellan 18.00 och 21.00. Det blir olika aktiviteter varje gång beroende på de som deltar är sugna på att göra.

De som vill kan sedan vara med och bidra på See the sea-dagen, lördagen den 13 juni. Lägg det datumet på minnet!

Då kommer det att hända mycket i vår fina hamn och alla är välkomna!