Vinterkurser 2013/2014

posted in: Utbildning | 0
NavigeringVi är i full gång med planeringen för vinters kursutbud. Den här gången har vi tänkt oss att anordna både längre, formella kurser som Förarintyg, Kustskeppare, VHF, Radar, samt en del mindre fortbildningar som Segelvård, Motorkonservering och skötsel, Elektroniska hjälpmedel, Fördjupning i navigeringen, Brandskydd, Hjärt- och lungräddning, Olycksfall ombord, Sjösäkerheten, Båtbesiktning.
För att kunna tillgodose behoven som finns bland våra medlemmar samt andra som är intresserade går vi ut men en enkät som ska hjälpa oss att prioritera vilka kurser som ska genomföras. Kurserna är öppna även för medlemmarna från båtklubbarna vi samarbetar med och även för våra egna framtida medlemmar. Kom gärna även med egna förslag på vilka kurser Du tycker är önskvärda.
Svaren kan lämnas till kursverksamheten@abbekasbåtklubb.se eller fyllas direkt här.
Vi vill gärna ha synpunkter och önskemål senast den 27 november 2013.