Digitalt höstmöte 2020

posted in: Okategoriserade | 0

Det är verkligen tråkigt att inte kunna samla alla medlemmar fysiskt på höstmötet och risken är mycket stor att vi kommer befinna oss i ett liknande läge även när det är årsmöte lördagen den 6 mars kl 13.00 2021. Därför blir det digitala höstmötet en slags generalrepetition inför årsmötet. Vi kommer erbjuda alla medlemmar möjligheten att testa digitalt möte via Teams vid två tillfällen innan höstmötet på torsdag nästa vecka. Passa på att testa så att vi vet att alla som vill faktiskt kan delta. Det är också ett bra tillfälle att umgås och diskutera lite. Man kan ju sakna gemenskapen i klubben i dessa tider. Vi använder samma länk vid alla tillfällen! Se bifogad PDF med instruktioner och länk. Man kan också höra sig till Thomas Hagberg om man behöver hjälp (thohag@telia.com).

Testtillfälle 1 Tisdag den 8 december kl 18:30

Testtillfälle 2 Onsdag den 9 december kl 18:30

Höstmötet Torsdagen den 10 dec kl 18:30

Dagordning

18:30 Mötet öppnas

18:45 Lennart Lindorsson informerar om försäkringar från Svenska Sjö. Ställ gärna frågor!

19.05 Gruppen för köp av säkerhetsbåt presenterar ekonomi, behovsanalys och tar gärna emot frågor och förslag. (Anders Fredberg)

19.20  Arbetsgruppen för vågbrytare, erosionsskydd och bastu. (Adam)

19.35 Öppen diskussion – möjlighet för medlemmar att maila innan (adambrenthel@me.com) eller ställa frågor direkt.

Välkomna önskar Styrelsen