Hjälp sökes !!!

Hej alla medlemmar

Vi behöver lite hjälp av er…

Först behöver Göran Skarby hjälp med att frakta ner Seglarskolans Trissjollar till hamnen och få dem sjösatta. Detta kommer att göras den 10/5. Ni som kan hjälpa till får gärna kontakta Göran. Kontaktuppgifter till honom finns i det mail som sänts till medlemmarna den 4:e Maj.

Sedan vill vi flagga upp att vårrens arbetsdag kommer att vara den 26:e Maj. Vi återkommer med information kring vad som ska göras men ber er att redan nu boka dagen i era kalendrar. Till arbetsdagen söker vi även någon/några som kan ta på sig att fixa frukost och/eller ’efter jobbet korvgrillning’. Ni som är intresserade av detta får gärna kontakta Elin Johannesson. Även Elins kontaktuppgifter finns i mailet till medlemmarna från den 4:e Maj.

//Styrelsen