Mycket blev gjort

Vårens fixardag kom till slut lite senare i år och med det hoppades vi på ett soligt och vacker dag, men solen lyste tyvärr med sin frånvaro. Det gjorde dock inte så mycket för alla arbetsglada som under några få timmar åstadkom så mycket! Nyvaxade jollar blev klara för säsongen, mastplanen blev ogräsfri, klubbhuset fick rena fönster och golv, alla dammkorn från hyllor och vrå blev bortjagade, det ordnades i skåpen och lådor, stolar och bord fick ljuddämpande material påklistrat. Det goda resultatet var bäst att beskåda i solskenet dagen efter då även klubbflaggan hissades upp. Men det var inte bara arbete som gällde under dagen. Vi hann även med ett trevlig fika och den traditionella grillen. Ett stort tack till alla som så flitigt hjälpte till under dagen!

Nytorkad golv och borden
Golv och borden blänker i ljuset
Rengjord köksdel
Nyputsade fönster