Påsktävling

Nu kör vi.

Nu pågår vår påsktävling där du genom att hitta på en slogan för ‘Seglarskolan’ kan vinna fina priser.

TÄVLINGEN

Du ska hitta på en slagkraftig, rolig och ’catchy’ slogan för Abbekås båtklubbs seglarskola.
Du deltar i tävlingen genom att maila in ditt bidrag till: abkbatskola@gmail.com. I mailet skriver du även namn, adress, mailadress och telefonnummer.

Tävlingen pågår från och med Onsdag 28 Mars till och med Söndag 22 April.

När tävlingen avslutats kommer tre pristagare att utses. Detta sker genom att tävlingskommittén, bestående av representanter för ABK:s styrelse samt Seglarskolan, enväldigt, utser de tre bästa bidragen. Vinnarna kommer att publiceras på klubbens hemsida så snart de utsetts.

Genom att sända in ditt tävlingsbidrag medger du att Abbekås båtklubb, vederlagsfritt, får rätt att använda din slogan i marknadsföringen av Seglarskolan samt att även i andra sammanhang publicera den på sin hemsida och använda den i marknadsföringen av klubbens aktiviteter.

Vinnarna kommer få välja en vinst från vinstlistan nedan. Förstapristagaren väljer först o.s.v.

VINSTLISTA

Deltagande i en av ABK:s seglarkurser för en person.
Musik och mat på Mors dag för två personer på Dannero
Green fee för två personer på Abbekås golfklubb
Lunch för två personer på Abbekås hamnkrog
Matkasse med mat för en vecka från ICA Tores allköp