Fåtal platser kvar till förarintygskursen

intygsboken

På grund av stort deltagarantal i förarintygskurs i vår har vi fått dubblera kurserna. Det innebär att vi genomför en extra intensivkurs i april över två veckoslut, den 2 och 3 april respektive den 9 och 10 april. Motsvarande kurs i mars är fulltecknad. I april finns 2 à 3 platser kvar.

Deltagaravgiften är som tidigare 1 000 kr, vilket är ungefär halva marknadspriset. Till detta kommer kostnad för kursbok och övningssjökort. De som vill avlägga prov för förarintyg får en avgift på 450 kr för detta, vilken erläggs direkt till provförrättaren.

Kursen äger rum i Abbekås Båtklubbs klubbhus i Abbekås hamn och kursledare är Per Tistad, utbildningsansvarig inom klubben. Om Du är intresserad av att delta, tveka inte att anmäla Dig. Först till kvarn som gäller. Frågor och anmälan skickas direkt till Per (tel 0708-472 123, epost per.tistad@telia.com).