Midsommarknytis

posted in: Aktiviteter | 0
Bild: www.sv.wikipedia.org

Snart hör vi ”Små grodorna”, ”Jänta å ja”, ”Uppå källarbacke” och många andra av de kära midsommarvisorna. Många har redan planerat hur midsommaren ska firas och alla väntar med spänning på vad väderrapporterna kommer att förespå. Även i ABK har vi tänkt på att fira den fina dagen. Det blir inte något organiserat firandet men klubbhuset är öppet för alla medlemmar med vänner för en Midsommarknytis. Vi samlas kl 15.00 och dukar borden med medhavt mat. Blir det fint ute så har vi vår fina terrass till vårt förfogande och skulle det trots allt komma något sommarregn så finns det gott om platser inne. Det kommer att finnas möjlighet att grilla och alla grillaccessoarer finns i klubbhuset. Mat och dryck och glatt humör det är det vi ska ha med oss!