Sjösättning 2018

Nu börjar det kännas att vi går mot den ljusa tiden. Trots regn, rusk och emellanåt lite snö så är vi på väg mot våren och nya härliga båtsäsongen. Tiden för årets sjösättning har vi meddelat tidigare och datum är uppsatta i klubbens almanacka här på vår hemsida. Nu kommer vi ett steg närmare och lägger upp anmälningsblanketten. Som vanligt så är det bara att klicka på följande länk Sjösättning 2018 för att anmäla sig. Man får inget meddelande per mail att man är anmäld men när man har fyllt i och skickat i väg blanketten så kommer det upp en ruta med texten ”Tack för Din anmälan. Klicka på Visa sammanfattning av svar om Du vill se hur många båtar som är anmälda just nu”. Skulle det vara något problem med anmälningen så ställer Leif upp och tar emot eventuella anmälningar på 0707-127799. Några dagar förre sjösättningen kommer ifyllda listor att sättas upp i klubbhuset.